Ahad, 26 Ogos 2018

Perkhidmatan Profesional, Murah dan Terbaik Lori di bandar





https://wa.me/601132123292


Perkhidmatan Profesional, Murah dan Terbaik Lori di bandar
Perkhidmatan Lori Yang Terbaik Dan Murah Di Bandar
Dapatkan Quote
Pembungkusan, Pindah, Penyimpanan, Pelupusan Perkhidmatan yang terbaik !!!
Dapatkan Penyimpanan
Di mana untuk mengambil dan menyampaikan?
Untuk pindah antarabangsa sila hubungi 01132123292 untuk Pemeriksaan dan Petikan
Dapatkan Quote
Quote Instan
Isikan butiran berikut, Kami akan kembali kepada anda pada awalnya !!
Butiran kenalan *
Maklumat Pemilihan *
Pilih Jenis Bangunan Grd Flr atau Pangsapuri dengan Lif (Setiap Tingkat) Tingkat 1 atau 2 (Tanpa Lif) Tingkat 3 atau 4 (tanpa Lif)
butiran penghantaran
Pilih Jenis Bangunan Grd Flr atau Pangsapuri dengan Lif (Setiap Tingkat) Tingkat 1 atau 2 (Tanpa Lif) Tingkat 3 atau 4 (tanpa Lif)
Keperluan anda
Lori Lori 3 Tonne (17 Kaki) 3 Tonne (14 Kaki) 1 Tonne (10 Kaki)
Man Power Wrapping
Boxes Assembly / Disassembly
Dapatkan QUOTE
TENTANG KITA
 adalah pakar pakar berpengalaman. Kami tahu bahawa pergerakan boleh menjadi pengalaman yang menggembirakan dan tekanan tetapi dengan pasukan pekerja yang cekap kami dapat menyelesaikannya tanpa menekankan anda !! Mahu memindahkan barangan dari Rumah / Flat / Pangsapuri / Pejabat di Malaysia. Panggil kami atau jatuhkan nombor anda, kami akan dapat melakukan pemeriksaan percuma untuk menentukan kuasa Manusia dan sumber lain yang diperlukan untuk membuat langkah anda lancar dan mudah pada kadar yang lebih murah !! Kami komited untuk membuat langkah anda lancar dan berpatutan.
MENGAPA PILIH
Perkhidmatan yang boleh dipercayai dan cekap
Mesra, Staf Profesional
'boleh lakukan' Sikap
Bergerak Dengan Keyakinan
TESTIMONIAL
Apabila saya mendapat nota pemindahan dari pejabat saya untuk berpindah ke Singapura, saya agak bimbang tentang Item mahal saya di rumah saya dan tidak mempunyai masa untuk menjualnya. Saya fikir untuk mendapatkan sebut harga untuk perkhidmatan relokasi pintu masuk ke pintu. Kutipan Besar Mover adalah munasabah dan saya mendapat mereka diupah, mereka melakukan pembungkusan yang betul semua barang-barang dan memindahkan perkara dengan penjagaan yang paling. Sebaik sahaja Kastam dibersihkan, item tersebut dipindahkan ke rumah saya tanpa sebarang masalah. Terima kasih
Mrs Subatra
Eksekutif anda telah sangat ramah dan membuat saya sentiasa mengemas kini sepanjang masa mengenai konsinyasi saya. Barang rumah dan kereta saya sampai pada masa dan dalam keadaan baik. Mereka memberi saya semua bantuan serta jaminan lengkap mengenai langkah saya. Terima kasih Hebat
aizura binti Mat lazim, Serdang

0 ulasan:

Catat Ulasan